Politica de retur
Returnarea produsului/produselor achizitionat/e se va efectua într-un termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii comenzii.
Modalitatea de returnare a produsului/coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care suporta costul transportului de retur.
Returnarea produselor se va face in ambalajul original.
Daca produsul returnat este intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia.
Produsul trebuie să se prezinte fără semne de uzură, modificari fizice, fără urme ale utilizării, trebuie sa fie in aceeași stare in care a fost livrat.
Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a putea readuce produsul la starea initiala, daca este posibil acest lucru, in cazul in care produsul/produsele returnat/e nu mai poate/pot fi vandute ca produs/produse nou/noi. In caz nefavorabil, la optiunea clientului produsul i se va reexpedia, cheltuielile de transport fiind suportate de catre acesta.
In cazul in care produsul este in aceeași stare in care a fost livrat, incluzand ambalajele, valoarea produsului se rambursează prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client.
Returnarea contravalorii produsului se va realiza doar dupa primirea coletului si verificarea continutului acestuia dupa cum urmeaza:
- se va efectua Virament bancar din contul Celso-Accesorii.ro in contul clientului (tranzactia se proceseaza in termen de 14 zile de la primirea produsului/produselor returnate).
Retururile se pot efectua de catre Client prin firmele de curierat existente pe piata.
In cazul in care produsul/produsele primit/primite de client au defecte (ex. din cauza transportului), acestea se pot schimba, transportul fiind suportat de catre noi sau clientul primeste contravaloarea produsului, in functie de alegerea acestuia.
Pentru retur, va rugăm, să ne scrieți la adresa celso.accesorii@gmail.com sau ne contactați direct la numarul de telefon 0754.931.923.